Sunday, May 23, 2010

Hidup Ini...

Assalamualaikum...

Dah lama tak tulis entry dalam bahasa Melayu...Sebenarnya aku dah malas nak blog...
Kadang2 tu, rasa nak blog, tapi bila nak type, malas...So kalau perkataan MALAS tu dah ada, selamat tinggal la jawabnya...heeee~

Ok, aku baru perasaan yang entri aku sebelum2 ni banyak pasal W...so aku dah penat nak citer sal W...mari kita cerita pasal idop aku...

Sekarang ni tengah sibuk dengan PTC (parent-teacher conference) yang akan berlangsung pada bulan JUN nanti....minggu depan merupakan minggu terakhir persekolahan...aku dah tak sabar nak cuti...heheh

Dan lately ni, aku tgh stress dengan worksheet budak2 yang berlambak...semua datang last minute...Entah kenapa eh? Aku pun tak paham curriculum department buat keje mcm mana... Haizzzz....Yang penting, aku buat keje & nak kena rush budak2 ni...Kesian aku tgk budak2 ni...tapi nak buat mcm mana....aku harap dorg kuat...insyaAllah...

Owh...baru2 ni ada sorang adek dari skola lama aku semangat menegur aku kat YM, tapi aku malas nak layan...tak tahu la nape..sekarang ni aku dah malas nak layan orang esp guys...aku cuma layan W sorang je..sbb cuma dia je yang kuasa nak layan aku...huhu

dan lagi satu perkara penting, Aku dah tak pikir tentang kawen lagi....kalau ada jodoh, ada la...kalau bukan di dunia, mungkin di akhirat nanti...kan? kan? Tapi usaha tetap diteruskan =)

No comments: