Sunday, January 24, 2010

Beyond Expectation

Assalamualaikum....

Baru je nak sedey2 sbb ingatkan W dah lupakan dyah, tetiba ALLAh bagi dyah sesuatu yang di luar jangkaan...Alhamdulillah...

Semalam off day. so kuar jumpa Yunita...kita jumpa dlm kul 12+.. gi makan, shopping jap, then chill2 story...heee~

Then dalam kul 3 gitu, aku dapat sms dari W:

"Fadiah, aku kat s'pore...Nana pun ada sini. Dia minta bday present. hehe."

Dyah pun dgn excited membalas. Sms punye sms, dipendekkan cerita, kita pun decide untuk jumpa. Diorg nak gi Sentosa. So tyme tu pun kebetulan nak alek, Dyah terus shoot ke Sentosa. & FOR THE FIRST TIME IN MY LIFE, i went to SENTOSA, all by myself. (sbb diorang naik bas ramai2 gi Sentosa). & Alhamdulillah tak sesat. huhuhu...

I met them at the beach station & from there, we went to the Merlion, played the LUGE (aku & nana je main. W duduk tepi dgn Muja, pegangkan beg kita...heeee~), walked at Siloso & rode the beach tram. weeeee~

Then, when they are about to go to the next event, which is the Songs of the Sea show, W and I decided to go back, as the show required ticket to enter. kita mana sempat nak beli, abeh budak2 ni dah beli siang2. huhuhu.

Lepas je 'berpisah' dgn diorang, kita decide nak gi makan sbb lapar giler. Sampai Vivo je, kita makan kat Breeks. Masa makan2 tu, sempatlah citer2. mcm2 jugak la citer until one part ni, dah tak tahu nak citer apa lagi...hehe

Pas abes makan, aku ingat nak bayar, abeh W dah bayarkan dulu. Apa la dia ni...tak bagi aku can nak blanja dia. huhu. Pas makan, kita alek sbb sok aku keja. Kita naik cab & head to our own different way.


P/S: Entry kali ni pakai bahasa rojak sbb otak ni kurang berfungsi sikit. Huhuh.






No comments: