Tuesday, December 28, 2010

GoBLoG =)

Hidup ni mana ada senang.

Hidup ni kena banyak berkorban.

Hidup ni hanya sementara.

Hidup ni tak blh nak hepi2 aje.


Mungkin ada org yg kata saya ni hanya pandai cakap saja.

Mungkin ada org yg kata saya ni berubah2.

Mungkin ada org yg kata saya ni dah boring.

Dan mungkin juga ada org yg tak peduli apa saya kata.

Biarkan mereka.


Selagi saya tahu apa yg saya lakukan,

Selagi saya maseh ingat Tuhan,

Selagi saya maseh ada iman,

Selagi itu saya tetap teruskan perjalanan ini.


Tiada apa yg saya pinta

Melainkan doa yg tulus setia.


Terima kaseh di atas segala2nya.

Semoga Allah memberkati dirimu.


P/S: selamat datang ke Blog saya. Bacalah apa2 yang awak mahu. Itu pun kalau awak boleh & sudi untuk membaca =)

2 comments:

Nurun said...

Fuuh fuuh! *tiop abok dr blog ni*

Knock knock!

Hi awak =)

Ni kita dah comment eh..

Actually tak banyak sangat nak comment sbb you know what i'm gonna say..

Apa-apa pun, continue sabar and kuatkan daya tahanan diri (?!).. and remember that i am always here to distract you.. *winks (club)

Okay bye. =*

Dyah said...

terima Kaseh kerana membersihkan habok2 di blog ini...haha